![Työnäyte: Keitele Forest, kampanjasivu, digimarkkinointi](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_puunhankinta_monikanava.jpg)
![Työnäyte: Keitele Forest, kylkiäinen, asiakasslahja](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_puunhankinta_laskeutumissivu.jpg)
Kohderyhmän muodostavat etupäässä 65 vuotta täyttäneet miehet. Siksi valitsimme medioiksi 25 paikallislehteä sekä radion. Tukimedioina toimivat Facebook ja kampanjasivu internetissä.
![Työnäyte: Keitele Forest, radiomainonta, äänimainos](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_monikanavakampanja_radio_1_mainos.jpg)
![Työnäyte: Keitele Forest, arvontakuponki, internetmainonta](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_ilmoitukset_sanomalehti.jpg)
![Työnäyte: Keitele Forest, banneri, verkkomainos](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_facebook_mainos_1_kampanja.jpg)
Tavoitteena oli puunhankinta kesä ja syksyn hakkuisiin. Lisäksi Keitele Group on uusi toimija Pohjois-Suomessa, joten tunnettuuden vahvistaminen oli tärkeä lisätavoite Kemijärven alueella.
![Työnäyte: Keitele Forest, puunhankintakampanja, internet-sivut](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_facebook_mainos_3_kampanja.jpg)
![Työnäyte: Keitele Forest, palautekysely, survey monkey](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_keitele_nettikysely_monimedia.jpg)
Mittasimme kampanjan onnistumista numeerisen datan keräämisen lisäksi nettikyselyllä, johon kutsuimme vastaajiksi kaikki Keiteleen hankintaesimiehet. Palaute oli pääosin myönteistä. Lisäksi saimme loistavia kehitysideoita tulevia kampanjoita varten.