![Työnäyte: WHO Healthy Cities, internetsivut, kieliversiot](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_internet_tapahtumamarkkinointi.jpg)
![Työnäyte: Who Healthy Cities, logo, graafinen suunnittelu](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_logo_tunnus_brand_tapahtumamarkkinointi.jpg)
![Työnäyte: Who Healthy Cities, messut, kongressi](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_brand_tapahtumamarkkinointi_kuopio.jpg)
Tapahtuman internetsivustolla oli mm. moniportainen ilmoittautuminen, live stream -video tapahtumasta sekä Twitter-feed.
![Työnäyte: Who Healthy Cities, esite, visuaalinen ilme](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_esite_tapahtumamarkkinointi.jpg)
Kuopio sai kiitosta tapahtuman järjestelyistä niin osallistujilta ja näytteilleasettajilta kuin WHO Healthy Cities -organisaatioltakin.
![Työnäyte: Who Healthy Cities, konferenssi, tapahtumamarkkinointi](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_brand_markkinointi_kuopio.jpg)
![Työnäyte: Who Healthy Cities, messukassi, promootio](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_promo_brand_tapahtumamarkkinointi.jpg)
Messumateriaaleihin kuuluivat mm. messukassi, esite ja rintamerkki.
![Työnäyte: Who Healthy Cities, rintanappi](https://www.crealab.fi/sites/www.crealab.fi/files/tyonaytteet/crealab_who_logo_promo_brand_tapahtumamarkkinointi.jpg)